Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

Towar zakupiony na Casualnie.pl możesz zwrócić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Towar zwracany nie powinien nosić śladów użytkowania.  Zwracając zakup należy złożyć oświadczenie o odstąpieniu umowy – KLIKNIJ TUTAJ.

Oświadczenie to należy przesłać na adres: casualnie@sklep.pl ,

 lub pisemnie na adres: ARTEESOFT ul. Cielmicka 48, 43-100 Tychy

Zachęcamy do zapoznania się z regulaminem (kliknij tu) – a w szczególności z § 7 Rękojmia i § 8 Odstąpienie od Umowy sprzedaży

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny 509-980-209 lub mailowy sklep@casualnie.pl

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki, a jego skan/zdjęcie prześlij na maila casualnie@sklep.pl. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. 

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
ARTEESOFT

ul. Cielmicka 48

43-100 Tychy

Zwrot towaru

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 Zaznaczamy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych na nasz koszt. W przypadku odstąpienia od umowy to Klient ponosi bezpośredni koszt zwrtou towaru. 

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl