Metod znakowania gadżetów reklamowych jest sporo. Najpopularniejsze to: grawer laserowy, druk cyfrowy UV, tampondruk i tłoczenie na skórze. Gadżety promocyjne są wytwarzane w celach korzystnych dla firm. Oznakowane gadżety odpowiednimi metodami zyskują uwagę i zainteresowanie. Najczęściej gadżety zostaje oznaczone logiem firmy lub krótkim hasłem reklamowym. Gadżety reklamowe są doskonałym upominkiem dla każdego klienta.

Tampondruk

Metoda tampondruku polega na nakładaniu trwałego barwnika drukarskiego, przy pomocy silikonowego, gładkiego stempla, zwanego tamponem na znakowany produkt reklamowy. Oprócz barwnika potrzebna jest również specjalnie przeznaczona do tego maszyna, zwana tamponiarką oraz matryca, którą jest metalową płytką, która posiada wyryty wzór.

Więcej na temat tampondruku

Tłoczenie logo

Tłoczenie to metoda znakowania, która polega na przenoszeniu dowolnego wzoru z matrycy na konkretny materiał skórzany lub skóropodobny, który wykorzystuje wysoką temperaturę i wysokie ciśnienie. Tłoczenie może być wykonywane na sucho lub przy wykorzystaniu folii w kolorze złotym bądź w kolorze srebrnym. Mogą być wykonane z materiału matowego lub satynowego.

Więcej na temat tłoczenia logo

Grawerowanie laserem

Ta metoda znakowania jest wykorzystywana przez wiązkę laserową, które z kolei jest sterowana przez komputer. Dzięki temu precyzyjnie usuwa materiał z powierzchni grawerowanego gadżetu. Grawer laserowy pozwala na znakowanie każdej powierzchni: metalu, drewna, szkła, skóry, kartonu, tworzywa sztucznego, gumy i laminaty grawerskiej.

Więcej na temat tampondruku

Nadruku czyfrową technologią UV

Druk cyfrowy UV jest to bezdotykowa metoda znakowania polegająca na bezpośrednim drukowaniu obrazu z pamięci komputera, pendriva, płyty CD lub poczty elektronicznej na powierzchnię danego produktu. Główną zaletą tej metody jest to, że jakoś wykonania jest niemal fotograficzna.

Więcej na temat tampondruku